.
Przedszkole Nr 201 Misia Ursynka w Warszawie
O nas
CMS naszej witryny

Krasnale

Krasnalki to dzieci 3-letnie. Są pogodne, uśmiechnięte. Każdego dnia ćwiczą swoją samodzielność a w razie problemów zawsze mogą liczyć na pomoc pań z grupy.

Krasnale lubią rysować, budować z klocków, śpiewać i tańczyć, słuchać bajek i opowiadań.

 

Kiedy słońce świeci i gdy deszczyk pada

Idzie do przedszkola maluchów gromada

Krasnale to my, tak się nazywamy

Dobrze się tu bawimy, fajne panie mamy

Jesteśmy już dzielni, wcale nie płaczemy

I do naszego przedszkola w podskokach biegniemy

Każdy krasnal choć malutki

Sam już w przedszkolu zakłada butki

Sam myje rączki

A pyszny obiadek zjada największy nawet niejadek

A po obiedzie, każdy to powie

Odpocząć trzeba - to samo zdrowie

W sali krasnali jest  wesoło

Pani z nami tańczy wkoło

Poskaczemy,pośpiewamy, dobry humor potem mamy

Pani nam czyta bajki, wierszyki

Uczy nas także matematyki

A w wolnej chwili wszystkie krasnale

Bawią się wspólnie doskonale

Chętnie klocki układają

Po zabawie je sprzątają

Bo porządek ważna sprawa, kiedy kończy się zabawa

Po podwieczorku do domu wracamy

Wszystko rodzicom opowiadamy!

 

 

 

 

 

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne

Listopad

 

 

 

1. „Poznajemy Misia Ursynka”

Podczas kolejnych dni w przedszkolu będziemy:

- poznawać historie pojawienia się Misia Ursynka w naszym przedszkolu

- bawić się i śpiewać o misiach

- dowiemy się dlaczego miś jest ważny nie tylko dla każdego przedszkolaka,

ale dla całego przedszkola

- słuchać opowiadań o misiach i niedźwiedziach

2. „Pada i pada”

Podczas kolejnych dni w przedszkolu będziemy:

- wymieniać  cechy jesiennej pogody: deszcz, wiatr, zachmurzone niebo

- nazywać części garderoby: czapka, szalik, kurtka, buty, kalosze, rajstopy itp.

- naśladować deszcz wykorzystując: folię, gazety, kasztany

- usprawniać pracę narządów mowy: ćwiczenia oddechowe

3. „Las szumi jesiennie już robi się sennie”

Podczas kolejnych dni w przedszkolu będziemy:

- rozmawiać o tym, jak różne zwierzęta przygotowują się do nadchodzącej zimy

- utrwalać nazwy i zwyczaje niektórych mieszkańców lasów i parków

- wykonywać prace plastyczne związane z leśnymi zwierzętami

- śpiewać, tańczyć i pląsać

- naśladować zwierzęta w zabawach ruchowych i tematycznych

4. „Zapasy i kiszonki, przetwory i kwaszonki…”

Podczas kolejnych dni w przedszkolu będziemy:

- rozmawiać o tym, jakie tajemnice kryją słoiki w domowych spiżarniach

- dowiadywać się jak i dlaczego robimy przetwory na zimę

- sprawdzać czym różnią się przetwory, porównywać ich smaki, zapachy, kolory

- ćwiczyć sprawność buzi i języka

- wykonywać prace plastyczne inspirowane przetworami na zimę

[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )