.
Przedszkole Nr 201 Misia Ursynka w Warszawie
O nas
CMS naszej witryny

Krasnale

Krasnalki to dzieci 3-letnie. Są pogodne, uśmiechnięte. Każdego dnia ćwiczą swoją samodzielność a w razie problemów zawsze mogą liczyć na pomoc pań z grupy.

Krasnale lubią rysować, budować z klocków, śpiewać i tańczyć, słuchać bajek i opowiadań.

 

Kiedy słońce świeci i gdy deszczyk pada

Idzie do przedszkola maluchów gromada

Krasnale to my, tak się nazywamy

Dobrze się tu bawimy, fajne panie mamy

Jesteśmy już dzielni, wcale nie płaczemy

I do naszego przedszkola w podskokach biegniemy

Każdy krasnal choć malutki

Sam już w przedszkolu zakłada butki

Sam myje rączki

A pyszny obiadek zjada największy nawet niejadek

A po obiedzie, każdy to powie

Odpocząć trzeba - to samo zdrowie

W sali krasnali jest  wesoło

Pani z nami tańczy wkoło

Poskaczemy,pośpiewamy, dobry humor potem mamy

Pani nam czyta bajki, wierszyki

Uczy nas także matematyki

A w wolnej chwili wszystkie krasnale

Bawią się wspólnie doskonale

Chętnie klocki układają

Po zabawie je sprzątają

Bo porządek ważna sprawa, kiedy kończy się zabawa

Po podwieczorku do domu wracamy

Wszystko rodzicom opowiadamy!

 

 

 

 

 

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne

 

Czerwiec

 

 

1 ,,Z końca świata, czy zza ściany, to przyjaciel nasz kochany”.

W dalszym ciągu będziemy świętować Międzynarodowy Dzień Dziecka, wspólnie się bawić. Korzystać z prawa do zabawy i ekspresji artystycznej. Porozmawiamy o mocy przyjaźni i o tym, że przyjaciół poznać można w każdym zakątku świata. Wypróbujemy zabawy
i posłuchamy muzyki z różnych stron świata.

 

2. „Ktoś nam niebo pomalował. Witaj tęczo kolorowa”

Dowiemy się w jaki sposób powstaje tęcza, utrwalimy też nazwy kolorów z jakich się składa.  Podczas doświadczeń z kolorami zaobserwujemy, jak powstają nowe kolory np. fioletowy i zielony.

 Będziemy malować farbami, bawić się kolorową chustą animacyjną oraz śpiewać piosenki. 

 

3. ,,Burza, deszczyk, słońce, wiatr…taki to ciekawy świat”.

Będziemy obserwować zmiany atmosferyczne charakterystyczne dla wczesnego lata oraz rozpoznawać

i nazywać zjawiska pogodowe. Założymy kalendarz pogody |

i będziemy go przez tydzień uzupełniać.

 

4. ,Bezpieczne wakacje”.

Zastanowimy się, w jaki sposób można aktywnie spędzić wakacje. Zdradzimy sobie nasze plany wakacyjne. Utrwalimy nazewnictwo środków lokomocji, z jakich będziemy korzystać podczas wakacji. Przypomnimy sobie o zasadach bezpieczeństwa korzystania z uroków lata: zakładanie czapek chroniących głowę przed słońcem, nie oddalamy się od rodziny, nie wchodzimy sami do wody itp.

[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )