- schodzenie się dzieci, zabawy swobodne w kącikach tematycznych według zainteresowań i inwencji dzieci
- rozmowy kierowane, indywidualne i w małych grupach związane z zainteresowaniami dzieci, obserwacje
- ćwiczenia poranne lub zabawy ruchowe przy muzyce, zabawy ze śpiewem, czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe
9:00 – 9:30
- śniadanie, kształtowanie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
9:30 – 10:30
Zajęcia dydaktyczne grupowe, realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego
- zabawy swobodne
- praca indywidualna, obserwacje
- czynności porządkowe, przygotowanie do II śniadania
10:30 – 10:45
- II śniadanie, kształtowanie nawyków estetycznego , kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
- przygotowanie do wyjścia do ogrodu przedszkolnego
10:45 – 12:15
- pobyt w ogrodzie przedszkolnym, spacery, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe i ogrodnicze ( w przypadku nieodpowiedniej pogody, gry o zabawy ruchowe w salach)
12:15 – 12:30
- przygotowanie do obiadu: czynności samoobsługowe, higieniczne, organizacyjne